Happy 4th of July

Nu är det bara 25 dagar kvar tills jag sitter på flygplanet på väg till Boston. Men idag är det den amerikanska nationaldagen, 4th of July. Och jag måste erkänna att de är sorgligt att inte få vara där och fira med alla patrioter. Jag undrar vad mina vänner gör idag? Hoppas att de har roligt.

Den 30 juli åker jag tillbaka till Boston. Jag har min lilla nedräkning, men jag måste erkänna att de känns lite overkligt. Första ska jag få reda på om jag kommit in på utbildningen jag sökte, och sen är de packning som gäller. Frågan är bara vad man tar med sig. Måste hur som helst ha en tom väska med mig så att jag får hem allt som ska hem.

Happy 4th of July everybody!


Kommentarer
Postat av: caroline

HALLÅÅ DÄR



såg precis att du ska till Boston. Jag ska också dit :) har matchat med en familj i Wakefield, strax utanför Boston downtown. Vad kul!! Vi kanske kan ses när jag kommer? Det hade varit trevligt!



Berätta mer om din familj? Hur känns det? är du nervös?

Postat av: caroline

HALLÅÅ DÄR



såg precis att du ska till Boston. Jag ska också dit :) har matchat med en familj i Wakefield, strax utanför Boston

2009-07-14 @ 19:28:44
URL: http://aboutcarolineblogg.se
Postat av: caroline

HEj igen!!



Glömmer hela tiden bort att du inte längre är au pair. Läste i ett gamalt blogginlägg att du bodde i Wakefield Boston... Det är dit jag ska HAHAHAHA Hur stor är chansen att du av alla ställen också var där :) Hur var det där? har fått för mig att det är en liten byhåla med ca 15 000 inv. Boston ligger visserligen inte så långt därifråns å det känns ok. Hur lång tid tog det att åka till NY från Boston?

Berätta gärna om Boston och Wakefield :)

2009-07-14 @ 19:39:19
URL: http://aboutcarolineblogg.se
Postat av: Sarah

Hej :)

Läste att du skulle kolla om du kommit in på en utbildning. Är det i Boston du ska plugga? Jag funderar på att göra det nämligen så du kanske har några tips isf :)



Kram Sarah

2009-07-14 @ 21:02:31
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback