Veckan...

Livet har rullat på väldigt snabbt denna vecka. Började jobba i onsdags, och har jobbar varje dag sen dess. Måste erkänna att jag är väldigt trött nu. Så med andra ord så fick jag jobbet, jippi. Äntligen kan jag tjäna lite pengar inför min resa till Boston.

Idag var jag och kollade på alla studenter som skulle på balen. Måste säga att jag blev lite besviken. När jag tog studenten för 4 år sedan bar jag en vit lång balklänning, idag såg jag inte en enda. På den gamla goda tiden bar man vitt på studentbalen, men idag var de lite för modernt för min smak. Hälften av tjejerna hade korta klänningar, som jag själv hade haft på mig en kväll ute och inte på en bal, och det var en salig blandning av färger och mönster.
Jag kanske är lite knäpp, men på en bal ska man väll vara lite mer uppklädd och framför allt bära ljusa färger om man inte vill ha vit klänning.

Oh well, livet på en pinne. Snart bär de av till USA, så var beredda på lite smått och gått därifrån.

None

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad var det för jobb raring! Kramar

2009-06-13 @ 20:03:37
Postat av: Lollo

Vit klänning till balen har jag aldrig hört talas om faktiskt... Har en kompis som tog studenten för 4 år sen, och hon hade inte vit balklänning, och inte hennes kompisar heller...



På studentdagen ska det vara vitt, men inte till balen väl?



Dock tycker jag man ska ha en balklänning iaf - inte ngt kort fodral som vissa har.

2009-06-13 @ 23:38:39
Postat av: Anonym

vitt är ju bröllop ju!

2009-06-14 @ 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback