Sista dagen på semestern

Nu är denna resa snart slut. Imorgon bitti är det flygplatsen som gäller och tillbaka till sommarlandet Boston. Kalifornien och Las Vegas har varit helt underbart, men tiden har tyvärr sprungit iväg och det är redan slut. På onsdag ska jag hem till mina barn i Wakefield och hälsa på, och de ska bli helt underbart. 

Har inte blivit brun, men jag är i alla fall inte blek längre. Snart är jag hemma i Sverige igen och tro mig när jag säger att de kommer bli jätte lustigt. har tänkt länge på den dagen då jag längre USA och är hemma i Sverige igen, men nu kommer den bara närmre och närmre vilket är jätte overkligt. När kan jag komma tillbaka hit till USA igen? Kommer sakna alla här jätte jätte mycket, men de vet ni alla redan. Som tur är så slutar denna resa med att jag får komma hem till Boston och vara med mina nära och kära innan det är dags för nästa flyg.

GO SAN DIEGO!!!

None


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag bara undrar om du har åkt hem till Sverige någon gång under din tid där borta i USA?

Om man inte åker hem till Sverige och förnyar visumet efter ett år om man förlänger, då får man väl inte lämna landet sen den förlängda perioden? Alltså man kommer inte in igen då? Man kan ju ha semester i USA med, som du nu, men ändå, bara tänkte.

2009-03-03 @ 20:10:10
Postat av: Malin

Varm varm kram! Tänker på dig. Hojta till när du kan prata... Sen ses vi snart hoppas jag! Jättenyfiken på ALLT! Kram kram kram

2009-03-04 @ 09:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback