A sign?

Igår när jag tittade på tv hände något underligt. Eller egentligen var det inte underligt men de fick mig att börja fundera. Det gick en dokumentär om en pojke som försvann på 70-talet i Lawrence. Självklart började Kristin fundera om det kunde ha varit Lawrence, Massachusetts de menade, och visst var det så. Jag kände igen städerna de pratade om och kände mig nästan lite hemma. Efter att dokumentären tagit slut bytte jag kanal och då började Jordan, rättsläkaren. Det enda jag hörde och såg under den timman var Boston, Boston, Boston och Red Sox. Så när jag stängde av tvn för att försöka sova kunde jag inte låta bli att tänka om de var något tecken, ett Boston-tecken. För visst vet jag att jag en dag ska återvända till Boston, men fortsätter de i denna fart med serier och dokumentärer från Boston så kommer nog den dagen att komma väldigt snart.

Boston i mitt hjärta!!


Kommentarer
Postat av: irishg

Many observers became dismissive of any one Irish matter when her government launched unusually a wide campaign sometimes.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback