Abercrombie & Fitch

Dags att åka till USA kanske?! Vanligtvis brukar jag knappt gå in i en A&F-butik för de är för hög musik, för stark parfymdoft och för amerikanska kläder... Men idag när jag gick in på deras hemsida ville jag genast börja shoppa. Tänkte lägga upp lite schyssta grejor på bloggen men insåg snabbt att de hade blivit för många. Allt från klänningar och koftor och till sjalar.
Om jag nu får min vilja igenom och kommer att åka till Boston i sommar så jag ska i alla fall köpa nya mjukisbyxor och en schysst huvtröja till. Sen är det bara pengarna som stoppar mig om jag kan köpa mer eller inte.

Gwen

Hittade i alla fall denna fina topp som jag lätt hade köpt om jag var i USA nu.

Det värsta just nu är att jag nästan inte vågar säga att jag vill till A&F och shoppa då det finns en viss pojke i USA som hatar märket mer än något annat. Men tyvärr Jon, idag är det mycket som jag vill ha...


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hejsan, hittade din blogg när jag sökte information om att åka som au pair! Jag är jättesugen på att åka iväg efter studenten. Jag är ju självklart lite osäker och vet fortfarande inte säkert om jag ska åka.

Har därför några frågor, vore kul om du ville svara! :)

Vad fick dig att åka som au pair?

Vad var det bästa?

Vad var det sämsta?

Hade du bra kunskaper i engelska?



Jag är tacksam för svar!

(du kan svara antingen i min mail eller på min blogg)

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback