Back in buisness

Nu är jag tillbaks i mitt lilla rum på Norra Vägen. Och det är så vitt och fint. Kom hit efter kl 19 igår kväll och möttes av damm och åter damm. Lukten av nymålat slår en och ett tjockt lager av vitt damm från att de slipas väggarna, låg precis överallt. Det var bara att hitta en dammsugare och börja dammsuga så gott det gick. Och sedan torka av allt som gick. Efter kl 23 låg jag i sängen, helt utslagen.

Nu är det en ny dag och jag kämpat med att torka av allt igen. Känns nästan omöjligt att få bort allt damm, men med lite jobb så har jag nog fixat det. Men nu är det vitt i alla fall och det känns bra.

Idag ska gardiner upp och lite annat smått och gott, sen kommer det bli mycket mer hemtrevligt. Sen blir det en liten fotografering för alla nyfikna. Har även tagit kort på hur det såg ut innan. Hehe

När jag städade ur mitt rum i söndags så hade jag sönder min spegel nå så otroligt mycket (bilder finns). Så nu är jag en spegel fattigare och bär på 7 års olycka.


Kommentarer
Postat av: Malin L

Håller tummarna att olyckan försvinner fort! Ser framemot bilderna! Mina bilder är på facebook... Men får kanske lägga nåra på bloggen när jag är klar med allt. Väntar med spänning raraste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback