Boston, here I come

Om inget oväntat händer så är jag i Boston om lite mer än en månad. Det är nu bestämt, alla pusselbitar börjar nu falla på plats. Ett sommarjobb är i hamn, en helg i Köpenhamn, en vecka i Skagen, förhoppningsvis ett finbesök från min Kiwi Steph, men bäst av allt - en månad i Boston. Sen får vi se om min syster åker till NYC så jag kan möta upp henne och fira midsommar i Battery Park. Som sagt, alla pusselbitar börjar nu falla på plats.

I'm going to Boston!! I'm going to Newbury Street, Natick Collection, Boston Common, Barnes & Noble, Starbucks... I'm going to see my boys!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh! Steph vill jag också träffa. Är det sagt när hon ska komma? Det skulle vara grymt om jag kunde träffa henne också :)



Saknar min Kicki massor! Största kramen till dig ♥

2010-04-29 @ 11:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback