Jullov?!

Snart är det jullov, eller hur?! Eller det kanske beror på hur man ser det. På fredag åker vi hem till Falun och då ska jag göra allt jag kan för att inte tänka på skolan. Så innan dess måste en hel del saker bli gjorda för att det ska bli av. Jag har även lovat mig själv att jag ska ha fixat det trådlösa internet innan dess så att man kan komma hem igen och slippa slita fler hår från huvudet.

Måste erkänna att även om det kommer bli underbart att få komma hem till Falun och familjen så kommer jag att sakna denna lägenhet, mitt nya underbara hem. Men samtidigt då blir det inte så dyr elräkning under julen, och det ska man ju inte klaga över.

 


Kommentarer
Postat av: En modells liv

Hej skitbra blogg! Tänkte höra med dig om man måste ha betyg i engelska för att vara au pair?



Vad är kraven man ska kunna för att få jobb?



Körkort? Måste man ha det? Kan man ta det på avbetlaning och betala det i USA?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback