Hot Hot Hot

Tankte ta mig in till Boston idag och fixa Marc Jacobs-orhangena men det ar alldeles for varmt. Gick upp tidigt imorse, gjorde mig iordning och stod redo nar Jon skulle aka till jobbet. Men sa andrade jag mig. Kande mig som en idiot da det skulle bli 35 grader varmt inne i Boston och jag helt enkelt skulle smalta bort, sa jag tar det en annan dag. Och ni som varit har pa ostkusten vet hur sjukt varmt det ar ute nar det ar varmt da det blir sa kvavt och fuktigt i luften.
Det star att det ska vara 32 grader varmt ute nu, och jag ska snart ivag till Jon syster. Var ute en liten stund mitt pa dagen, men svetten bara ran sa jag fick lov att ga in igen och ta en dusch. Det ar fasen inte latt att jobba pa brannan om man inte ens kan vistas ute.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gud jag minns den där dagen då vi var i Boston med Steph och hennes kusin. Det var hemskt! Så jag förstår dig. Det är ungefär lika varmt här hemma, vi har 27-28 grader och i helgen blir det över 30! Saknar dig ♥

2010-07-07 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback