Oj oj oj

Dags att packa för snart drar jag. Igår kom jag tillbaks till Falun efter (nästan) 4 dagar i Kalmar för att få mitt efterlängtade sommarlov. Känns fantastiskt skönt att det äntligen är sommar. Men det bästa just nu är att jag om en vecka glider runt i Boston. Tänkte hinna med en sista skype med Jon innan jag drar och förbereda honom på vad som komma skall.

Kan knappt bärga mig! På fredagkväll är jag påväg till Arlanda, och 19:20 svensk tid på lördag har jag landat. Oj oj oj.

Boston, here I come!!



Kommentarer
Postat av: isabelle

jag åker med familjen :) Jag har bott i Massachusetts i 9 år. Vi ska stanna i North End sen åka till New York och sen åka till Cape Cod! Hur länge ska du stanna?

Postat av: Jenny

Önskar dig en underbar resa! Själv reser jag på onsdag! :) Kramar

2010-06-06 @ 23:44:55
Postat av: Ida

Hej! Åh va kul att du trivs så i boston. Jag bor i Wellesley, vart bodde du när du var au pair här? Ja jag trivs och så men skulle vilja lära mej mer om Boston och så! Även att jag varit här i 9månader så känns det inte som jag vet så mycket. Har du några tips på vad man kan göra inne i Boston?

2010-06-07 @ 05:31:39
URL: http://idainboston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback