What a day...

Satt pa jujitsun i Wakefield (ett stalle jag spenderat manga timmar pa som au pair) och var nervos som bara den. Varenda gang dorren oppnades stack det nastan till i hjartat av nervositet. Och till slut hande det - mina pojkar kliver in. Forst tittar de pa mig och reagerar inte direkt da de inte alls forvantar sig en Kicki sittandes dar. Men sen hande nagot. Det var helt underbart, ville nastan kramar sonder dem. Sen fick jag hora att en liten/stor Harry satt i bilen, da han nyss vaknat, sa jag gar ut och vem sitter dar och skrattar nar han ser mig. Blyg var han, men ack sa roligt det var att se mina pojkar igen.
Ikvall spelades sista matchen i NBA finalen, LA Lakers mot Boston Celtics. Boston var bast, klart bast. Men tyvarr hande nagot i sista perioden och Lakers kom ikapp. Sista 5 minuterna var hemska da de kampade for att ta ledning igen. Slutsignalen gick - Lakers vann. Maste ju erkanna att det hade varit skitroligt om de vann da jag var har nar de vann 2008, och att fa se dem vinna igen hade varit guld vart. Men men, Go Celtics!!!!
Imorgon blir det forhoppningsvis mina pojkar igen hela eftermiddagen och kvallen, maste bara fixa en bil. Ser (hor och hapna) fram emot att leka au pair igen sa Elise far helt enkelt ta semester. I want my boys!!! Vadret har inte varit klockrent annu, men imorgon ska det tydligen bli 30 grader, sa jag ser nu fram emot 4 dagars het Boston-sommar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Heeej! Kan inte du snälla ta och berätta om vem Jon är och hur ni träffades? :D Ooo jag dör lite inombords av att inte veta! Snälla snälla snälla!?

2010-06-18 @ 13:12:19
Postat av: Malin Longborn

Underbart min skatt. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback