En helg i Stockholm

Då har man spenderat en långhelg i Stockholm med systrar och mamma. Kan inte annat än att vara trött och sliten trots att vi egentligen inte gjort något speciellt för att känna såhär. Jag har shoppat lite för mycket, men ack så bra grejor det blev. En jätte fin lampa som kommer att hamna i köket, kökstabletter, två koftor, leggings (som ser ut som jeans), en "dosa", söta tumvantar och ännu en tröja. Ja, det kanske blev lite mycket men jag är nöjd med det som jag fick med mig hem till Kalmar.
Anledningen till denna helg var egentligen musikalen Mamma Mia! som var hur bra som helst. Kunde inte annat än att sitta och stornjuta och nästan vilja springa upp på scenen och dansa lite. Vi har ätit fantastiskt gott och haft det jätte trevligt. Synd bara att man är så trött för det blir en tidig kväll så att jag klarar av seminariet imorgon.
Nu önskar jag mig en god natts sömn, en lyckad redovisning på onsdag och att något spännande händer.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback