UT, JAG VILL UT!

Igår var det fest på denna våning - igen. Men denna gång var det massor av människor här, överallt, fest i flera rum och korridoren full. Men det komiska var att knappt någon i min korridor var hemma, utan det var korridoren mitt emot som hade fest, och på något sätt så var hela vårt kök fullt med okända människor.
Lyckades somnade (med tv'n på så att jag inte hörde musiken och folk lika bra) runt halv ett och vaknade igen tjugo i två. Festen var i full rulle fortfarande och någon kommer på att de ska ringa på min dörr. Så tv'n åker på igen för att stänga ute ljuden och efter halv tre var det tyst igen.
Vårt kök ser nu ut som ett bombnedslag så det ska bli spännande att se vem som kommer att städa det med tanke på att ingen i denna korridor hade festen.
Jag måste härifrån, nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback