Shoe crazy?

Skor skor skor och åter skor... Och fler skor behöver jag, eller hur?!
Dessa skor är redan inhandlade och kommer att bli perfekt då det inte är för höga men ändå har en lite klack.
Dessa skor hittade jag idag ochär nu mina nya "sneakers". Det är dags för finare skor än vita slitna sneakers nu =)
Dock sprang jag också på dessa godingar idag och ack så kär jag blev. Men om man tittar på skorna ovanför så förstår väll alla att jag behöver dessa också, eller hur?!
De två första står här hemma och ser helt fantastiska ut, och det sista paret står i en butik och skriker högt på mig att komma och hämta dem... Mer pengar i plånboken eller ett par super fina skor?
Men sen får det vara nog för detta år! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback