Älskade blogg

Ja, nu är du minsann gammal. Du är hela 6 år gammal och jag känner att det är dags att återuppliva dig och göra dig lite mer spännande. Börjar förvandlingen lite smått med att byta namn sen kanske jag ska göra något åt designen. Den är också ganska gammal nu. Men störst av allt är att jag ska ändra innehåll. Vet ännu inte riktigt vad det ska bli, men något mer livsstil. Ska hålla mig ifrån mode och fotografi för de börjar kännas lite uttjatat på alla bloggar. Istället blir det mitt liv i mat, resor och inredning. Som sagt, har inte riktigt bestämt mig så stay tuned, så får ni se vad som kanske kan hända framöver. En liten make-over ska det bli i alla fall!


Och nej, tanken är inte att få stor blogg som många läser och hit och dit, utan helt enkelt bara få skriva om det jag älskar. Få utlopp för lite idéer och tankar. Det är mycket på g nu, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback