Hej mitt vinterland

Idag har det faktiskt inte snöat, men ack så kallt det är. Ligger nu under en filt och håller på att somna. Kan vara för att jag sovit i endast 4 timmar efter att ha kollat på Super Bowl. Då återstår frågan: fick patriots sin revansch mot giants? Tyvärr blev det en repris på 2008 års Super Bowl och patriots förlorade i slutminuten. Nästa år, då ska de allt vinna.

Idag blev vår föreläsning inställd av någon anledning så vi tog en promenad ut i kylan och hamnade på Kahls. Mycket underhållande må jag säga. Fick t.o.m se min syster stå bakom disken ett tag för att göra en latte. Och nej, latten var inte till en person utan det var snarare Tony som ville se vad Maria hade för kunskaper. Mycket underhållande som sagt.

Att en dag i kylan kan bli så rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback