Bloggande

Jag är flitig läsare av olika bloggar, det måste jag erkänna. Men det är en blandning måste jag säga...
Tänkte dela med mig av mina favoriter! 

Inredning:
Desire to Inspire Bästa inredningbloggen!!
Contemporist Inredning och arkitektur till max!
Apartment Therapy De där amerikanerna är inte så dåliga trots allt!
Room and Serve Var dock bättre förr...
Emmas Designblogg

Mode och livsstil:
Sofis snapshots Gillar egentligen inte Sofi och hennes mode men har inget emot lite New York!
Love by Isabel Adrian Läste denna blogg långt innan Hollywood fruar då hon var gravid med Monday-Lily och kan inte sluta av något konstigt anledning...
Jennie Hammar En dos USA skadar inte!
Maria Montazami Älskade underbara Maria. Vem kan motså henne?!
Sara Montazami Kan inte få nog av denna familj helt enkelt!
Johanna Lundholm En gammal arbetskamrat som skriver mycket bra!
Sen återstår min värdfamiljs blogg som jag ständigt har koll på.

Ser ni något mönster i bloggarna? Kanske att mer än hälften är från USA. Ja, de blir så när man behöver få sin dagliga dos av USA. Kanske ska leta upp en bra blogg från Boston =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback