I'm dreaming of...

a trip to Boston.
 
Det är mycket svårt att inte dagdrömma när det är en väldigt lugn dag på jobbet. Är jag inte inne och kollar på min framtida hus så drömshoppar jag på Bloomingdales, Nordstrom och Marc Jacobs. Lovar att jag kommer trilla in på fler sidor innan dagen är slut.
 
Btw, detta är mitt drömhem i Salem. Kolla här så fint det är (för *host* 11 miljoner).
Men nu är det annan shopping som gäller. Ett besök till USA innebär minst ett par TOMS, så är det bara. Världens skönaste sko som man har samvete till att köpa. De har nu kommit lite nya TOMS som jag såklart gillar, förutom de klassiska förstås.
TOMS 'Desert' Bootie (Women) TOMS Ballet Flat
             Svarta kilklack                                Ballerina            
TOMS Canvas Sandal
            Kilklack
 
Lite Marc Jacobs är också ett måste, i alla fall smycken och solglasögon.
 
MARC BY MARC JACOBS 'Ice Cubes' Stud Ring MARC BY MARC JACOBS Oversized Polarized Sunglasses
          Tuff ring                            Oversized
 
Glöm inte att köpa en klocka när ni väl håller på, som denna Skagen till exempel.
Skagen Titanium Mesh Strap Watch
 
Yes, minst en vända till Sephora är ett måste. Rena rama guldgruvan!
Märken/produkter som jag köper när jag är i USA är:
  
    Secret Deo              ID Bare Minerals               Redken
 
  
   Dermalogica                                   Lancôme                           OPI
 
Skulle kunna fortsätta i evigheter, men vi stannar där för idag. Nästa gång det är lugnt på jobbet kanske det blir ett "Att äta i USA"-avsnitt istället. Mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback