Höstig onsdag

Det är dagar som dessa som man bara vill krypa under en filt med en godispåse, gott te och en mysig film. Det är dagar som dessa som jag skulle kunna kolla på Across the Universe hundra gånger. Eller sitta vid mitt piano i timmar och bara vara. Det är dagar som dessa som jag skulle kunna bli student igen och sticka ner näsan i en sådär härligt teoretisk bok.

Nu ligger jag i sängen och ska strax sluta ögonen. På lite mer än en vecka har jag avklarat fyra arbetsintervjuer (plus en andra intervju) så det har hänt mycket även om det står helt still rent ekonomiskt. Nu ska jag sova och vakna upp imorgon till inget annat än sol. Kanske ska drömma att jag tagit en sista minuten till ett varmt land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback