Shit pommes frites

Jag och Pernilla glider lugnt runt på Target och har sådär allmänt skoj som bara jag och Pernilla kan och när jag tittar upp kommer chocken. Framför mig kommer en Matt Carter gående och jag vänder mig snabbt om och glider in i en sidogång.

Han ser precis likadan ut som han gjorde i augusti då jag senast såg honom, och den där gångstilen fick mig nästan att skratta till. Pernilla kommenterar hur jag räd jag var i ansiktet, och jag andades ut innan vi kunde gå vidare.

Killen ser visserligen bra ut men inget mer. Han får en snarare att tycka illa om amerikanska killar. Men det är lite lustigt hur han helt plötsligt dyker upp framför mig på Target av alla ställen, efter att ha varit "försvunnen" sen i somras...

image312

Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Ja skit i Matt.. du förtjärnar någon bättre. Ut och partajja mera.. och sen bilder på det så blir det finemang =)

2008-04-27 @ 04:48:06
Postat av: Amina

VEM är Matt Carter?
hahan nu blev jag nyfiken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback