5 centimeter längre

Kan det vara så att jag har vuxit förbi mina vänner hemma i Sverige?
Jag ser ut som en 19-åring och känner mig som en 23-åring. Jag tänker på ett helt nytt sätt och ser på min framtid på ett helt nytt sätt. Jag känner mig lite som en ny människa, men hur är det för alla hemma i Sverige? Kommer jag att komma hem och se att alla andra är på samma ställe i livet som jag lämnade dem? Kommer jag att känna mig vilsen när jag kommer hem, eller kommer jag att känna mig hemma igen?

Jag känner mig inte vilsen här, utan jag känner mig snarare fri. Men just nu tvivlar jag på att min drömprins finns där hemma i Sverige och väntar på mig. Har jag vuxit 5 centimeter under mina 10 månader i USA? Kommer jag någonsin att komma hem igen?

image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback