3 timmar kvar...

...till Mexico.
Nu har jag packat och gjort med redo för en resa som jag inte ens kan förbereda mig för.
Har nytt minne till kameran så att jag kan ta 700 bilder, så jag lovar, ni kommer få se allt som hänt.

Ska bli en intressant kväll/natt på Arlanda kan jag säga. Kommer knappt kunna sova, sover bättre i en säng. Har laddat med låtar på min MP3, trots att andra datorn med alla låtar crashed. Hitta lite skivor jag kunde dra in på datorn istället, så nu kanske jag klarar mig iaf.

Har inte min telefon med mig så ni kan inte få tag på mig. Kommer att hitta ett internetkafé nån gång, som man kan sätta sig och skriva lite till lite folk. Har lovat skicka mejl till jobbet.

Kl. 8 imorn så går flyget till Mexico så då måste ni tänka på er. Är tillbaka i Falun den 12/12 runt 13:00, så då kan ni börja ringa och SMSa mig som vanligt! haha

You'll know if I'll miss you, you'll feel it.


Kommentarer
Postat av: lovisan

även om inte du kommer sakna oss kommer jag sakna dig i alla fall !

2006-11-19 @ 17:29:59
Postat av: lovisan

men vafan, lite updates kan man väl få ?!

Postat av: Momagognonusos

Ja verkligen =D instämmer helt. Update plx =)

2006-12-01 @ 13:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback