Smiley faces

Idag har jag köpt ett par skitsnygga svarta jeans, så nu e jag så grymt snygg!
Eller ja, de har jag ju alltid varit! hahaha (lite humor såhär på kvällskvisten)Nalle
Idag återkom en kund till oss på jobbet som skrev att någon skulle dra mig i örat för att jag hade gett honom ett väldigt korkat svar. De roliga var att svaret så korrekt de bara kunde bli men han fattade såklart inte för att han var korkad. Så vi fick skriva igen, men mer förtydligande över hur han skulle gå till väga.
Det var nämnligen så att hans far hade avlidit för ca 2 veckor sedan och han ville att vi skulle ta bort hans namn på hans nummer, och att de sedan skulle fundera över om hans fru skulle börja använda det istället.
Jag svarade honom att han måste skicka in skriftligt om att avregistrera kortet.
Vad tror ni han inte fattade?
Jo, han tyckte jag var korkad som bad en avliden människa skriva ett brev till oss att han vill avregistrera sitt kort! hahah
Så nu har tydligen Halebops kundtjänst avlidna hjärnceller enligt honom.
Lite komiskt va?!

                                                      

Kommentarer
Postat av: lovisan

hahaha, vilket dummfan

Postat av: lovisan

kristin , du är utmanad, checka min blogg.

2006-11-10 @ 10:42:34
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback