vilken besvikelse

Fyllde 20 år igår, hade en toppen födelsedag.
Satt dock och väntade, eller snarare hoppades, på att en viss person skulle höra av sig och gratta mig.
Han skulle vara förlåten om han glömt min födelsedag men kommit på den någon dag senare, men att han inte ens visste att jag fyllde år den 7 gjorde mig besviken...
Människan trodde jag fyllde år den 25 november, och vart fan har han fått det ifrån?!
En människa som aldrig annars skickar ett sms till mig och som bara har ringt mig en gång på säkert över ett halvår, hoppades jag skulle höra av sig till mig...

Vilken besvikelse...
Det slog mig helt plötsligt; Vad vet du om mig egentligen?
Vad av allt jag berättat för dig har inte slinkt ut ur andra örat sekunden efter?

Jag trodde att någon som man varit tillsammans med visste när man fyller år, speciellt då han grattat en året innan.

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Hej, besök gärna min blogg :)

Postat av: sabina

usch, i know the feeling! :( men grattis i efterskott!

2006-11-09 @ 00:06:22
URL: http://sabinas.blogg.se
Postat av: lovisan

äsh skit i han. han är ett dumfan i vilket fall . tänkte försöka mig på att jobba imorgon. så då kommer din hunk i allafall !!! KYSS

2006-11-09 @ 11:15:14
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback