Nedräkning

130525-3

Nu har jag nedräkning.
Nu är det 20 dagar kvar tills jag och Sune sticker till Playa del Carmen. Helt galet.
I 3 hela veckor ska vi ha en helt otrolig semester på Yucátan halvön, med jungel och fantastiska stränder.
Vem tackar nej till ett hotell som ligger alldeles vid stranden?! Kanske blir svårt att välja om man ska ta ett dopp i poolen eller i havet!

Jag ska glassa som aldrig förr. Slippa den kalla vintern för ett tag, och slippa sitta på jobbet och ha tråkigt.
Kan det bli bättre eller?! Nej, jag tror inte det!

Jag och Sune är bäst! Och vi kommer ha så jäääävla underbart bäst i Mexico.

Kommentarer
Postat av: Richoo

ÅÅh vad skönt!
Trevlig resa.

Postat av: lovisan

ååååh jag vill oxå kristin ! men nu drar jag i och för sig till hufudstaden och det räcker för mig denna vecka iaf =)=) see ya next week

2006-11-01 @ 10:52:15
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback