Första familjen kommen...

I helgen fick jag det, mejlet från första familjen.
Dom bor i New Jersey och har 3 flickor i åldrarna 5, 3 och 16 månader. Nu väntar jag bara på att hon ska ringa. Dom låter helt underbara och söta dessa flickor och mamman låter som en jättesöt mamma. Grejen är den att det är 3 barn och det är lite jobbigt. Vill helt ha max 2 barn men dom låter ju så söta dessa flickor. Får se om hon kan övertala mig via telefon att jag klarar av hennes 3 underbara barn.

Så nu är jag påväg!

3 barn är mycket ansvar, men jag är ju van vid 24 barn på dagis.... Vi får se hur jag gör om jag tackar ja eller nej, men förhoppningsiv så ringa hon mig i början på veckan och då kommer jag kunna göra mitt beslut.

Ni får helt enkelt vänta lite med svaret på hur jag gör med dessa flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback