Nu händer det saker

Det var ett tag sen man skrev här. Inte bra alls eller, ska försöka bli bättre.

Nu händer det saker iaf....
Jag har sagt upp mig från mitt jobb, skaffat mig praktikplats och är påväg till the United States of America.
Jag verkligen längtar till att jag får åka för nu är det inget här hemma som får mig att stanna.
Nu ska jag bort från alla mina onda troll och starta nått nytt. Jag ska lämna massa folk bakom mig för gott och det känns faktiskt väldigt skönt.

Nu när jag väl är inne på det så kan jag väll säga att killar är konstiga.... Killar kan bara slänga bort en när de tröttnat.. bara skita i att höra av sig och verkligen ignorera en när man försöker ta kontakt. Det är ett tecken på att det har lekt klart med en. Eller så är dem bara så störda dom dom alltid har varit...
Det finns två killar som aldrig kommer att få se mig... Vet dock inte om dom bryr sig, men jag tycker att det känns bra att veta att det är ute, borta. Jag behandlar andra som det behandlar mig.

Åter tillbaka till USA.
Skulle vara väldigt roligt att hamna i Florida har jag nu kommit på. Men det är mest för att Sean bor där och då har jag min fadder inom räckhåll. Då kan man träffa honom, skulle vara skitroligt.
Annars så spelar de inte så stor roll, bara jag kommer iväg.
Imorn ska jag ut och leta en resväska. Kom på att jag måste ju ha en till annars får jag ju inte med mig alla mina saker. Har nu en mjuk resväska och ska försöka hitta en hård. Sen vet jag inte hur jag sak göra med alla skor, måste ju välja några jag kan ta med mig bara =(

Hur som helst, NI KOMMER ALDRIG ATT FÅ SE MIG IGEN!!!!!
Jag ska bort bort bort bort från detta onda land.

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart vi kommer se dig igen din mupp... I alla fall jag, jag ska ju följa med dig. ;) men då måste du ju åka till Kalifornien, inte Florida... i Florida är det ju bara massa jordbävningar och orkaner och skit... Ses imorrn :) puss

2007-01-27 @ 22:21:27
Postat av: lovisan

good for you honney att du kommer ifrån det här jävla skitlandet. Jag skulle mer än gärna följa med dig om jag inte var bunden här fram till sommaren. Sen kommer jag kanske och hälsar på dig !!

Postat av: lovisan

nu tycker jag det var länge sedan vi gjorde några uppdateringar kristin !

2007-02-10 @ 15:19:10
URL: http://loisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback