Tiden går snabbt

Nu har jag slutat med nedräkningen.
Idag gick min plattång sönder så nu måste jag köpa en ny inför resan. Annars tror jag att jag har köpt allt inför resan. Ska klippa mig imorgon så att jag är fin i håret inför min resa. Vill ju inte att amerikanerna tycker jag är ful i håret eller.

På lördag ska jag ut och shake that ass för sista gången. Hoppas fler ska ut då också. Men det blir nog en ganska lugnt och tidig kväll för jag ska klara av söndagen i Sverige, för så ska ALLT vara klart.

Nu börjar jag får ordning på allt här hemma. Nu har jag nästan gjort allt jag kan göra. De flesta sakerna använder jag ju fortfarande så jag kan inte packa ned det ännu. Plus att jag måste tänka på hur jag packar. Får bara ha med ena väskan på hotellet och måste därför ha allt jag behöver de första dagarna i den väskan, sen får ingen av väskorna väga mer än 22 kg.

Nu är jag sugen på choklad, inge bra. Har köpt Marabou som jag tänkte ta med mig, men det kommer nog inte hålla.

Älska!


För er som inte sett min familj ännu så finns det en bild i förra inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback