Två veckor kvar...

Jag lämnar jag Sverige för 13 månader i Wakefield, USA.
Förberedelserna är många, har fullspäckat schema. Har redan börjat packa lite smått så att jag kan se ungerfär vad som ska med...och de e fan mycket.

Jag ska till Kupolen, Lager 157 och Sunnanhed innan jag åker, plus att jag ska til ambassaden på torsdag för att få ordning på visum. Sen har jag bokat tid hos Tomas (frisör) den 18 Maj.
Sen måste jag faktiskt få vara med de underbara barnen på dagis. De e några jag kommer sakna väldigt väldigt mycket. Ska ta med mig kamera och ta lite kort så att jag har dem dokumenterade.

Min syster Maria har nu flyttat hem över sommaren, och jag har turen att få spendera mina sista två veckor med henne, och ta henne på alla utflykter som skall göras.

Som sagt, om 2 veckor åker jag, den 21 Maj. Och som jag tidigare skrivit så har jag redan fått flygtiderna, vilket känns väldigt läskigt verkligt. I torsdags ringde en av de två tjejerna jag ska resa till New York med. Det är väldigt skönt att veta att jag inte reser själv. Hoppas bara dem är något att hänga i gran! haha

Om ni vill träffa mig måste ni nog boka tid snart innan jag är uppbokad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback