Höst

Tro det eller ej, men hösten har även kommit till Boston. Löven har nu börjat ändra färg och vindarna är fler och kallare. Men det är långt ifrån hösten i Sverige. Idag kommer det nämnligen bli över 30 grader, som det alltid är här på sommaren annars. Så ännu en dag i linne och kjol.

Helgen börjar närma sig och jag längtar. Kl 5:30 amerikansk tid slutar jag jobbar (23:30 svensk tid) och då är det helg. Inte för att jag har npgra planer som jag brukar ha, men jag vet att jag kommer träffa Ida, Pernilla och Steph. På söndag är det även cluster meeting (au pair möte) så då får man träffa alla knäppa au pairer runt en.
Veckan har förresten varit lång och jobbig. Har jobbat jättemycket, men jag ska vara glad för skolan har börjat nu. Men stackars Kristin jobbar 8-10 timmar varje dag denna vecka, med barn.

Antar att det kommer ett långt inlägg på söndag eller måndag om helgen som varit.
Helgerna är underbara här för man har alltid något att göra. Och det ska bli roligt att träffa flickorna!!!

Silverchair - Straight lines
Har inte insett förrens nu att det är en skitbra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback