Dagen före

Har slängt in en massa tvätt och hoppas nu på att den hinner torka innan jag börjar jobba igen. Annars blir de att improvisera dagens outfit då nästan alla kläder jag äger är i tvätten. Ser dock mörkt ut...

Solen skiner för fullt och det är redan 16 grader varmt och då är klockan starx efter 10 på morgonen. Barnen är i skolan och de kommer nog bli en hyffsat bra dag. Men det är tyvärr mycket som ska göras idag. Förutom att jobba måste jag göra mig redo för Washington DC, och packa väskan. Jag måste se till att jag se någolunda balig ut inför balen på lördag. Jag måste inhandla det sista, och hinna ta kort på Steph som hon ska skicka till någon i Nya Zeeland. Vet just nu inte hur jag ska hinna med allt, men det löser sig. Egentligen måste jag köra till Cambridge och lämna tillbaka en jacka, men jag tror ärligt inte att jag hinner, så det får bli min måndags-göra.

Jag har saker att göra inför min resa hem till Sverige i maj. Visum som ska skrivas under, saker som ska köpas och biljetter som ska skrivas ut. Nu är det bara 29 dagar kvar. Tänk va tiden går snabbt när man har roligt.

Drömde att Courtney kom tillbaka inatt. Måste säga att det var en underbar känsla.

image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback