J*vla mage

Igår kväll var jag så glad när jag låg i sängen. Jag hade ätit hyffsat bra lunch och bra middag, och mådde inte dåligt. Jag var lycklig för att jag kunde äta igen, och slippa denna jobbiga tvingade "bantningskur".

Vaknade i morse och mådde illa och hade ont i magen. Drack ett halvt glas med yogurt till frukost, resten hällde jag ut. Min mage har snart varit dålig i en vecka, och den verkar inte vilja bli bättre. Eller bättre har den blivit, för jag kan leva igen vilket jag inte kunde göra förra fredagen, då jag inte ens kunde stå upp. Men jag kan fortfarande inte äta som en normal människa. Äter jag för mycket, vilket egentligen är som en barnportion, så börjar jag att må dåligt igen. Jag mår inte dåligt som att jag vill spy, utan jag mår bara ständigt illa, och har ont i magen, som om jag har kronisk magknip.

Jag antar att jag inte är tillbaka till de normala som jag hade hoppats på igårkväll, men jag kan glädja mig åt att jag inte mår som jag gjorde i helgen och fredagen.

image299


Kommentarer
Postat av: Sanna

FIn blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback