För trött

Ikväll borde jag göra något, inte bara sitta här på mitt rum och låta tiden rinna iväg. Men jag är för trött. Jag borde gå till gymmet. Eller åka till Apple store och köpa mig en ny iPod eftersom jag sålt min till min mamma. Men jag orkar inte ta mig härifrån.

Jag tror att de fina besöket jag haft har tagit hårt på mig. Att vakna tidigt på morgonen, gå, gå, gå och gå, och shoppa, shoppa, och gå, och shoppa, och allt vad vi nu gjorde. Har inte fixat mina naglar ännu heller, vilket är ett bra tecken på att jag är för trött. Jag skulle kunna somna nu och klockan är bara 20:00.
Jag vill verkligen till gymmet, för jag har inte varit där sedan förra söndagen. Och jag vill verkligen åka till Apple store så att jag har en iPod att lyssna på.
Snälla enerig kom tillbaka, jag behöver dig!

Shopping under mitt besök:
- Väska
- Party väska
- Skor
- 2 klänningar
- 3 linnen
- Party-/festlinne
- Tröja
- Trosor
- I Love NY t-shirt
- Skjorta
- Strumpor
Tror inte jag har glömt något

Så hur som helst så jag har kommit fram till att jag är trött och orkar inte ens lyfta ett finger.
På söndag ska dock allt vara avklarat, det är min deadline. Naglarna ska vara fina, en ny iPod inhandlad, varit på gymmet (minst en gång), städat mitt rum, skrivit ett inlägg om mitt fina besök och allt annat jag är för trött för att göra.
Wish me luck!

image299

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Söta jag saknar dig! Är också jäkligt trött...helt utmattad på nyår...det är skit :P

Men besök är nyttigt, man får liksom en liten energiboost på ett sätt...ork att fortsätta :)

Men lycka till med din "to do-list" så ses vi på söndag :D

Jag ska nog krascha i sängen...

Pussssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback