God natt

Jag behöver sömn. Av någon anledning verkar jag alltid hitta på saker att göra på kvällarna att jag kommer i sängs alldeles för sent, och ska upp alldeles för tidigt dagen efter. Förra helgen fick jag inte mycket sömn, och jag är rädd för att de kommer bli likadant denna helg, om inte ens värre.

Imorgon slutar jag kl 4, vilket kommer vara helt underbart. Tänkte jag skulle jobba på ett kort till Steph som lämnar mig på torsdag. Sen måste jag sitta och vänta på att Jons träning är slut, vilket kommer bli efter 9, för att sen åka till honom. Kom precis på att jag måste planera det sista inför Florida. Jag är för fullbokad nu att jag börjar bli förvirrad vilken månad det ens är.

Det kommer bli tomt utan Steph, väldigt tomt och tyst!

None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback