29 vs. 21

Hade ett mycket seriöst och djupt snack med min fighter igår och de fick mig att tänka på de där med ålderskillnad. Träffar man honom så tror man han är runt 26 år, men när vi väl kommer in i djupa samtalsämnen så inser man att man bara är en liten bebis jämfört med honom.

Har ålder någon betydelse? Ju mer jag tänker på det, desto mer känner jag att jag förstör allt. Jag kämpar så mycket för att säga rätt saker så att han inte ser mig som en liten bebis, men jag tror att jag kämpar för mycket. Han trodde att jag var 24 år, och han är som en 26-åring, så det kanske inte är så stor ålderskillnad egentligen. Ålder är väll bara en siffra?

None

Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Siffran är bara en ålder. Min mor är 50 och hennes gubbe är 60. Det är 10 år och dom har hållt ihop i över 24år :P

2008-06-29 @ 00:38:42
Postat av: vaanja

hej hej hur mår du då:)

nice blogg ;P

Postat av: Kriistiin

Min kompis är 17 och hennes pojkvän 27, så wtf? go for it!

2008-06-29 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback