Boston Celtics - 2008 NBA Champions

Först Boston Red Sox 2007 och nu Boston Celtics 2008. Måste säga att jag är lite stolt, även om jag inte är en riktig Bostonbo. Synd bara att New England Patriots inte vann Superbowl, för de hade nästan varit för bra för att vara sant.

Klockan är på tok för mycket, och jag kommer få mycket lite sömn inatt, men Celtics vann över LA Lakers, och det slåt allt just nu! Undrar om man ska ut och leta efter en fontän och bada i, eller om man ska slå av tvn och blunda?!

None

Kommentarer
Postat av: Julia H

Grattis grattis!



Det var ju lite roligt att de i Lost sa "That's why the Red Sox will never win the series". Och vad hände? De vann! :D



Blir man så engagerad i lokala lag? Eller är det en individuell grej?



Jag har Tampa Buccaneers (Fotboll), Lightnings (hockey) och Rays (baseball). Basketboll vet jag inte vad laget heter. Men familjen gillar fotboll och ishockey, så vi lär få gå dit X antal gånger och se match.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback