Något som får mig att le

Idag hände något jag minst sagt inte var beredd på. Jag fick ett telefonnummer från någon utan att ens fråga.

Det visade sig att båda två var lika fega att ta de första steget att hans chef fick sätta ned foten och säga något. Så där stod vi, lika generade. Efter att han lämnat lokalen kommer nyfikna Marybeth fram och frågar So are you going out with him?.

Så lilla Kristin ska nu på en dejt med hennes ögongodis sedan månader tillbaka. Frågar än nu bara hur länge jag lyckas att vänta innan jag hör av mig till honom...

None

Kommentarer
Postat av: Julia H

Åh, hoppas det går bra.

Postat av: Carin - blivande au pair i Augusta, NJ

Woohoo! You go girl!

Hoppas att det går bra :)

2008-06-05 @ 11:53:24
URL: http://the-superbug.blogspot.com
Postat av: Hulken

Du ser! Vad var det jag sa =) Oskriven regel är att man väntar minst 48 timmar..

2008-06-05 @ 12:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback