Det är över

Med en overklig lättnad är detta president race över. Ingea fler kampanjer och tävlingar om att vinna röster. Inga fler Saturday Night Live med Sarah Palin (förhoppningsvis). Inga fler skyltar framför amerikaners hus med antingen Obama eller McCains namn på. Nu är det över, och vinnren blev Barack Obama.

Tanken var att jag skulle titta på hela valvakan, men lyckades slumra till  när Obama hade 205 röster (eller nått sånt) och vaknade upp av att en stor kvinna sjunger/skriker på en stor scen. Då inser att jag att jag har sovit mig igenom Obamas seger.

Var det någon annan som lyckades se hela valvakan?

None


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Njae. Forsokte verkligen halla mig vaken. Men somnade och vaknade vid flera tillfallen. Vaknade av folkets jubel nar det visade sig att Obama vunnit. Sen somna jag igen :D

Postat av: Lollo

Jag gick och la mig halv sju på morgonen här... Jag förstår inte alls hur jag orkade vara vaken. Fast det var nog för att jag inte bara glodde på tv, utan läste lite och sen började halvt titta på en serie på datorn. Men jag fick se hans tal iallafall ^^

2008-11-06 @ 17:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback