No no no

Igår slog det mig, jag vill inte åka hem. Jag har nu ett tag känt att jag är klar med livet som au pair och vill ha mitt egna hem, inte någon annans. Igår blev jag nästan lite panikslagen när jag insåg att jag faktiskt åker hem snart. Jag vet att jag är hemma i Sverige om 4.5 månader (136 dagar), vilket är ett tag till, men ändå känner jag att det är för snart.

Jag träffade min älskade Steph i lördags, och bara efter att ha pratat om henne hur livet efter USA är så blir jag nästan rädd. Jag vill inte åka hem. Hjälp mig, vad ska jag göra?!

None


Kommentarer
Postat av: Malin

varm kram hjärtat.

ja verkligheten skrämmer mig. riktigt mkt, men det gjorde den även innan jag åkte.

Postat av: Lena

Men då tycker jag du ska stanna i USA! Vi vill ändå inte ha hit en odräglig brud som ylar om att USA är bäst! Bli illegal flykting.

2008-11-05 @ 15:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback