Digitalbox

Jag har nu fått en digitalbox på mitt rum. Min lilla lilla tv har nu fått ännu fler kanaler och en gigantisk fjärrkontroll. Känns nästan lite töntigt att ha en high-tech fjärrkontroll till en gammal liten tv. Nu när jag fått ännu fler sladdar är det nog dags att rensa på mitt rum lite så att jag kan gömma dem.

Jag är alldeles för trött och har för ont i mina muskler för att gå till gymmet idag. Jag tror att jag tog i för mycket de senaste gångerna att mina axlar inte var med. Så det blir vila idag istället för gym. Eller vila och vila, jag kom ju nyss på att jag skulle rensa i på mitt rum.

None

Kommentarer
Postat av: Malin

Bättre sent än aldrig. Trevligt men så sjukt mkt kanaler att man inte pallar att leta. Svårt att hålla reda på de serier man "måste" se. tänker hela tiden på att göra min egna tablå men pallar inte. sov så gott rara du. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback