Fredag - yay

Då var denna arbetsvecka slut. Slutade jobba för 25 minuter sen, och packar nu min väska för att sanrt dra till Salem. Hösten har kommit hit. Mycket tråkigt måste jag säga för jag har glömt bort hur de känns när det är kallt ute, och under 20 grader. Som tur är så värmen solen ännu, men jag saknar redan sommaren.

Det är nu 486 dagar sen jag lämnade Sverige och jag börjar faktiskt känna att min lilla resa börjar närma sig sitt slut. Måste suga ur allt jag kan av denna helg, för jag vill inte att de ska ta slut. Ikväll ska jag som sagt till Salem och Jon, och imorn blire bus med Malin. Sen på söndag så vet jag ännu inte hur allt kommer bli, så den dagen får vara öppen för förslag.

Jag funderar om jag ska åka till Salem nu och sätta mig på Starbucks. Väntar hellre där på att Jon ska ringa än här hemma.

Min sjukhusräkning för föresten stigit från 185 dollar till 609 dollar. Fråga mig inte hur de hänt, men det blev en väldigt dyr urinvägsinfektion. Som tur är så täcker min försäkring lite så jag behöver inte betala 4250 kr, utan endast (den lilla skruttsumman) 1400 kr. Glöm inte att skänka pengar till Rädda Kristin-fonden.

None

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas att du lyckas trolla fram de ofrivilliga sjukpengarna...!



Hur länge blir du kvar i USA?

2008-09-20 @ 21:09:47
Postat av: Malin

Lite bus med Malin, och först nu ser jag inlägget. haha. Men shit vilken underbar helg det blev! Tack rara du. Hoppas att du får en bra vecka. Att ligga o dega i soffan är trevligt, ska vi göra det nån helg så får du mer än gärna hojta =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback