Fredagkväll

Då ligger man här på sängen, en fredagkväll. Jag jobbar kväll och fick barnen i sängs hyfsat tidigt efter att de inte lyssnat på mig och fick åka direkt i sängs istället. Det finns inget på tv så jag har snart gått igenom allt på internet, mindre roligt. Idag vid 5-tiden upptäkte jag att min kära värdmamma hade ändrat i schemat, och att jag slutar kl 22:30 ikväll. Detta betyder alltså att jag inte kommer kunna åka till Jon ikväll, som de var planerat. Så det är lagomt irriterande. Jag har jobbat kväll varje dag denna vecka, och börjar känna att mitt liv utanför jobbet försvunnit då jag inte gör annat än att jobba och sova. Måste väll erkänna att det börjar bli lite ensamt här borta.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback