Roadtrip

Nu är vi hemma. Efter mycket om och men så kom vi hem. Efter en helg i NYC med orkanen Hannah som regnade ned på oss och solen som stekte, så kom vi hem till Boston igen. Jag har knappt sovit denna helg, och kommer inte få sova mycket inatt heller. Jag börjar jobba om 7 timmar, men som tur är så har jag en Redbull över som jag kan dricka om jag håller på att somna.

Nu väntar sängen, så detta inlägg blev inte så mer intressant än såhär. Men jag lever hur som helst, så ni behöver inte vara oroliga.

None

Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen hem igen! Satt hos Marie idag... satt och kollade vad vi gjort under det här året tillsammans. Vet du vad.. det var F E M månader sedan vi var i Boston tillsammans vi tre... Hoppas vi ses SNART igen. Hoppas ni hade det ljuvligt i N.Y. Sov sött, stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback