Amerikanska killar...

Tror det är första gången jag träffat en kille som Matt...
Det är så komiskt att jag måste dela med mig. Okej, flickor, håll i er.
Matt är en kille som gymmar ca 6 gånger i veckan. Lever på alla slags piller och pulver man kan. Snokade i hans kök igår och hittade flera stora dunkar med proteinpulver och massa andra saker. Fick förklarat va de var till för och de var allt från nått som skulle ballansera vattnet i kroppen (eller nått), till nått som ska bygga muskler och alla vitaminer man kan tänka sig. Han är helt besatt i sin kropp, vilket inte märks när man träffar honom... Jag har inte frågat, men jag är nästan 100 på att han rakar sitt bröst också. Han solar solarium, och jag som trodde de var naturlig bränna. Han skulle inte ha några problem med att jobba i bar överkropp i butiken, vilket de tydligen kan få göra ibland....
Förutom hans yttre så har han nyss flyttat till en lägenhet som är två våningar. Visst, det är väll ingen hög standard i detta land så den är inte så jätte fin, gammal...  Han har säkert 4 garderoben (och jag lovar, han har kläder att fylla dem med). På övervåningen har han 2 sovrum och vet inte vad han ska göra med det andra rummet... Nedre våningen är ett stort kök och tv-rum. Han äger den största tvn jag sett, xbox 360 och wii. På onsdag får han reda på om han får ta ett studielån eller inte. Och får han det så ska han köpa möbler och växter, och dator. Han ska köpa allt... I detta land ska man tydligen ta lån även fast man egentligen inte behöver. Han äger inte så många möbler, inte så många som man behöver inte hans "lilla" lägenhet...

Nog om en riktig jävla amerikan som inte vet något annat än USA. T.o.m jag kan delstaterna bättre än han! Stolt!!

Tänkte visa min vän Steph. Som jag skrivit tidigare så var vi på 80-tals fest en lördag. De var såå roligt för övrigt.
Kom på att de är inte många som vet vem den galne Stephanie är från Nya Zeeland. Hon är väldigt upptagen nu då hon har en pojkvän som hon träffar varje dag.

image75

image79
Eric (Steph's pojke), Steph och jag såklart!

 Steph gäspar på stranden.
Mina otroligt läckra skor. Har tyvärr inte haft möjlighet att använda dem ännu =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback