Har vi frågat dig förut?

Jag gick in i en butik häromdagen och fick frågan "I don't know if we've asked you before, but would you like to work here?". Killen tittar på mig som om han känner igen mig lite och med en osäker och frågande blick. Varpå jag svarar "Yes, you've asked a few times now".

Detta är alltså en kille som tidigare försökt övertyga mig om att komma på en intervju även fast mitt visum inte tillåter mig att jobba hos dem. Och ännu en gång tar han upp att de haft en som jobbat här utan visum.
Innan honom har säkert 5 personer varit på en när man gått in i butiken och frågat om de är intresserad.

Jag undrar om man måste ha på sig en tröja som det står Sweden på med stora bokstäver nästa gång man går in i butiken, eller vad säger du Pernilla?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaaa, vad säger jag Kristin...skitbra idé :D då lär de attackera oss ännu mer bara för att haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback