Luciatåg

Vaknade imorse, gjorde mig iordning och gick ned för att börja jobbar som jag gör varje dag.
Kom ned och blev på en gång uppskickad på mitt rum igen för barnen hade en överaskning till mig. Gick upp och la mig på sängen och hör hur de kommer upp för trappen.

Det kom ett litet lucia-tåg in på mitt rum. Sam hade ett ljus i handen och Max en bricka med varm choklad och nybakade lussebullar.

image297


Hur kan man inte gilla denna familj?! De är helt underbara. Elise har bakat lussebullar hela morgonen. Dock smakade dom inte nog mycket saffran då de inte har samma slags saffran här i USA.
En superbra start på dagen!!!

image299

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men åååh vad underbara de är! Du är en riktigt lyckost du ;) Vilken underbar start på dagen :D

Postat av: Limpan

Gud vad mysiga dem är. Ser fram emot att komma och få träffa familjen!

Älskar dig kära syster!

2007-12-13 @ 21:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback