My so-called life

Hittade idag pilot-avsnittet till Mitt såkallade liv och har nu spenderat 50 minuter framför datorn och njutit.
Mitt såkallade liv är en serie från 1994 och som bara hann bli 19 avsnitt innan den slutades sända.

Jag vet inte om det är många i min ålder som känner till denna serie då den är från 90-talet. Mina storasystrar tittade på denna serie och jag antar att det blev mitt barnprogram eller något. Jag har aldrig glömt den, jag minns småscener hela tiden, och namn...

Den handlar om Angela Chase som inser att hennes liv är tråkigt, och som alla tonåringar så vänder hon upp och ned på det. Hon är kär i denna döläckra Jordan (som förövrigt spelas av Jared Leto) som en dag ser henne...

image291

Detta är en riktigt kult-serie från 90-talet och helt underbar. Vad mer finns de att säga?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag såg på den serien! Eller rättare sagt så var min syster frälst i den när den gick och då tittade jag också lite eftersom hon tittade :)

2007-12-05 @ 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback