Snart...

Om 45 minuter åker jag.
Då bär de av till Logan Airport för att hämta upp min familj. Såg nu att planet är försenat, men de står ingen ny tid, så vi får se om de flyger ikapp tiden eller inte.

Eftersom att det är 5 personer jag ska hämta upp på flygplatsen så har vi försökt hitta en lösning att få in alla i en bil. Dock har vi inga stora bilar, så lösningen är att jag och Elise tar en varsin bil till flygplatsen. Sen kör vi in till Boston, till vårt hotell, där jag lämnar bilen. Elise åker hem och kommet tillbaka med Stefan för att hämta upp bilen. Struligt, jag vet, med de kommer fungera hur bra som helst.
Dock börjar jag bli lite nervös. För de första ska jag köra till flygplatsen själv, men det går nog bra. Men sen ska jag köra inne i Boston för första gången.
Önska mig lycka till! haha

Så, nu är det 40 minuter kvar, sen bär det av, mot min familj.
Jag börjar bli nervös, usch.

GOD JUL ALLA!!!!!

image299


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Än en gång önskar jag dig en riktigt god jul!

Känner mig lite avis på dig ;) Skulle varit så underbart att ha min familj här över jul.

Ni får ha det fantastiskt roligt imorgon och fem underbara dagar i NYC.

Pussss
/Prenilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback