Uppdatering

Var till Burlington mall idag och försökte shoppa... Har ÄNTLIGEN hittat brevpapper vilket verkar vara omöjligt i detta land, så nu ska jag svara på Sunes brev.
Men den stora nyheten är.... *trumvirvel*...att jag fick en killes telefonnummer.
Var in i en butik och en kille som jobbade var good looking faktiskt. Han tyckte jag såg lite vilsen ut (vilket jag var med flit) så han frågade om jag behövde hjälp. Hans första reaktion när jag öppna munnen var typ "Ooh, your accent. Where are you from?". Jag förklarade då såklart att jag var en au pair från Sverige. Sen så frågade han igen om jag behövde hjälp med något. Så ska man kläcka ur sig nått bra för man vill ju gärna prata med killen, så jag kan kom på att jag letar efter mjukisbyxor som inte är trekvarts. Han gick och hämtade ett par åt mig på lagret för de fanns inte ute i butiken ännu - service. Innan jag gick ut ur butiken, efter lite småprat vid kassan och i butiken, så frågade han hur länge jag skulle vara här. Och om jag inte hade något att göra så fick jag gärna höra av mig. Så tog han upp en lapp ur fickan skrev ned sitt nummer och gav det till mig samtidigt som han presenterade sig. Han heter Matt för övrigt.

Säger inte att jag hittat en kille eller så utan bara att jag fått mitt första telefonnummer, bara sådär... Den snyggaste killen jag sett i detta land hittills, förutom Johnny Depp och Orlando Bloom. De e bara så komiskt hela grejen. Så nu måste jag ju höra av mig, och jag är helt ledig i helgen så vi får se om han är det också...

Kommentarer
Postat av: Nisse

Ja du bara måste höra av digg till honom! Fan va kul tycker jag :) Men ta det försiktigt bara, var rädd om dig Kristin. Puss puss saknar dig...

Postat av: Anna

Ooh, seems like fun ;) du måste skicka bild sen om du tar någon sådan på honom så jag får se ;) puss!!

2007-06-28 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback