Klippa håret kort?

Har länge nu funderat om jag vill klippa håret kort. Men jag vet inte om jag vågar. Jag vet att hår växer alltid ut, och jag älskar att exprimentera med mitt hår lite då och då. Frågan är om jag ens skulle passa i kort...

Det finns en korkad brud på denna jord som lyckats gifta sig med en snygg kille. Jag är inget fan, men hon råkar ha en skitsnygg frisyr.

    

Vad tycker ni, är det något som skulle passa mig?
Ni vet säkert hur jag är, och jag har nu tröttnat på mitt hår och frisyr igen.

Kommentarer
Postat av: E

en av mina vänner har klippt denna frisyr ch hon är super snygg i det. Dock är hon en sådan person som passar i allt och har haft alla sorters frisyrer. Du bör tänka över det om du har långt hår för det tar vääääldigt lång tid tills det blir långt igen:)

Postat av: E

Ellerhur det är en riktigt snygg frisyr och om inte jag var så grymt feg och älksarlångt hår hade detta varit min frisyr. Du däremot verkar vara en som gillar kort hår och vågar satsa så då tycker jag att du ska göra det;) hör av dig och lägg in bilder om du vågar ta steget!

2007-11-14 @ 16:52:29
URL: http://enslagssanning.blogg.se
Postat av: syster yster

spännande.....alltid kul att förnya sig men du måste komma ihåg att hon e väl stylad i håret så det kanske inte e det enkla å få till det bara sådär men man kan klippa sig liknande frisyr mer för din livstil...jag tycker du skall go for it!
älskar dig...

2007-11-15 @ 17:14:14
Postat av: Anna

En skönhet passar i allt som man brukar säga vet du :)

2007-11-15 @ 19:27:23
Postat av: barajagjohanna

Jag tror du skulle passa skitbra i den frisyren, men det gäller ju att styla och få volym också.

2007-11-18 @ 20:03:19
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback